Webbinarium: Förbättra livechatt och chatbots med AI
I år har AI äntligen blivit mainstream, mycket tack vare ChatGPT.
AI har blivit något mer påtagligt och lättillgängligt för de flesta av oss i både vårt privata- och affärsliv. På giosg har vi följt denna övergång noga. Vi har lärt oss mer om hur AI kan användas för att förbättra kundtjänsteffektivitet och till och med utvecklat en helt ny ChatGPT-baserad produkt. Nu vill vi dela detta med er!
I det här webbinariet kommer du att lära dig:
Hur AI förändrar kundservice
Hur ChatGPT fungerar med giosg
När ska man använda AI i kundtjänst
Hur ser framtiden ut för AI inom kundservice
Presentatörer
Kimi Tiinus, produktmarknadschef @ giosg
Kimi har passion att få företagens varumärken och expertis att leva på sin webbplats. Han har de senaste insikterna om hur företag kan förbättra sina onlineupplevelser, kundtjänsteffektivitet och digital försäljning.
Petri Savolainen, produktchef @ giosg
Petri har 10+ års erfarenhet av att hjälpa organisationer att ha mer meningsfulla digitala interaktioner. Senast har han utvecklat AI-lösningar på giosg och hittat nya sätt för företag att automatisera sina processer.
PS. Om du inte har möjlighet att delta den tiden eller datumet – registrera dig ändå så kommer du att få en länk till inspelningen till din mail efteråt.
Få koll på de viktigaste nyheterna som rör dig som handlare. Varannan vecka skickar vi ut ett nyhetsbrev där vi samlar vägledningar, förmåner och de senaste rapporterna som hjälper dig som handlare i din vardag. Registrera dig redan idag!