Hoppa till innehåll

Under en "powerkvart" online delar Custitude med sig av en boost i bästa kundservice inför julhandeln.

custitude_jul.png

Julhandeln står för dörren – årets mest intensiva och viktigaste försäljningstid. Många butiker har redan förstärkt teamet med extra personal och fyllt hyllorna med attraktiva erbjudanden och kampanjer. Men hur säkerställer ni att hela teamet verkligen lyfter kundmötet till nästa nivå och ser varje kund?

Hur vi bemöter våra kunder spelar en avgörande roll för försäljningsresultaten

👉 Visste du att kunder som blir hälsade på i butik handlar för i snitt 100 kr mer än de som inte blir det?
👉 Och kunder som får personlig hjälp från start till slut spenderar i genomsnitt 200 kr mer än de som inte har någon kontakt med säljare alls. 

Hur kan ni skapa julhandelns bästa kundupplevelse?

I samarbete med Svensk Handel bjuder Custitude in dig till en digital powerkvart där kundmötesexperten, Lotta Eriksson, delar sina främsta tips på hur ni riggar er för att leverera bästa kundmötet även under julrushen. 

 Du får verktygen för att:

  • Förbereda teamet på julrushens utmaningar.

  • Säkerställa att varje kund blir sedd och bemött på bästa sätt.

  • Maximera försäljningen genom att sätta kundmötet i fokus.

Missade möjligheter kostar – låt oss hjälpa er att ta vara på varje kund under årets mest intensiva försäljningsperiod

⏰ När: Fredag 6 december
⏱️Tid: Kl. 9:30-9:45
💻 Var: Teams (länk skickas vid anmälan)

 

Anmäl dig redan idag och få en rivstart på årets julhandel >>

Håll dig uppdaterad med Svensk Handels nyhetsbrev

Få koll på de viktigaste nyheterna som rör dig som handlare. Varannan vecka skickar vi ut ett nyhetsbrev där vi samlar vägledningar, förmåner och de senaste rapporterna som hjälper dig som handlare i din vardag. Registrera dig redan idag!

När du anmäler dig till vårt nyhetsbrev kommer vi att behandla dina personuppgifter. Här kan du läsa mer om vår behandling och dina rättigheter.