Hoppa till innehåll
Insikt från partner:GETA
Insikt från partner:

Vad ligger i namnet?

Läs vår bloggartikel och upptäck hur rätt strategi för produktnamn kan förvandla namngivning från ett hinder till en konkurrensfördel!

claire-optimizely-award_blog-(2).jpg

Produktnamn är mer än bara ord – det är nyckeln till en optimerad kundupplevelse. Men vad händer om produktnamn varierar mellan kanaler, eller om kunder får kryptiska namn som inte matchar vad de såg online? På vår blogg dyker vi ner i de vanligaste misstagen kring namngivning och hur de kan orsaka allt från förlorad försäljning till förvirring för kunden. Läs vidare och upptäck hur rätt strategi kan förvandla namngivning från ett hinder till en konkurrensfördel!

Läs artikeln här >>

Håll dig uppdaterad med Svensk Handels nyhetsbrev

Få koll på de viktigaste nyheterna som rör dig som handlare. Varannan vecka skickar vi ut ett nyhetsbrev där vi samlar vägledningar, förmåner och de senaste rapporterna som hjälper dig som handlare i din vardag. Registrera dig redan idag!

När du anmäler dig till vårt nyhetsbrev kommer vi att behandla dina personuppgifter. Här kan du läsa mer om vår behandling och dina rättigheter.