Hoppa till innehåll

Tillsammans med Paul Fischbein, vd på Revolution Race och Monika Magnusson, vd på Apotek Hjärtat summerar och analyserar Svensk Handel e-handeln under 2023 och blickar framåt. Webbinariet den 14 februari är kostnadsfritt, anmäl dig redan idag.

webbinarium-ehandel-summering2.png
Paul Fischbein, vd på Revolution Race | Monika Magnusson, vd Apotek Hjärtat | Maria Mikkonen, chefsekonom, Svensk Handel | Per Ljungberg, Chief Innovation Officer, Svensk Handel

2023 var ett tufft år för stora delar av handeln. Kundernas vikande köpkraft, i kombination med en svag valuta och hård konkurrens medförde stora utmaningar. Men det fanns också de som gick mot strömmen, och lyckades växa. Hur lyckas man med det i tuffa tider?

För första gången presenterar Svensk Handel en helårssammanställning över e-handelns utveckling. Tillsammans med spännande gäster från branschen analyserar vi e-handelsåret 2023 och blickar framåt mot och ser vilka utmaningar, men också möjligheter som väntar under 2024. Ta del av värdefulla insikter som ger din verksamhet ett försprång in i 2024.

Anmäl dig till webbinariet redan idag!

Medverkande:

  • Paul Fischbein, vd på Revolution Race

  • Monika Magnusson, vd Apotek Hjärtat

  • Maria Mikkonen, chefsekonom, Svensk Handel

  • Per Ljungberg, Chief Innovation Officer, Svensk Handel

När: Onsdag 14 februari, kl 08.30-09.15. Länk till webbinariet mailas ut till de som anmält sig.

Håll dig uppdaterad med Svensk Handels nyhetsbrev

Få koll på de viktigaste nyheterna som rör dig som handlare. Varannan vecka skickar vi ut ett nyhetsbrev där vi samlar vägledningar, förmåner och de senaste rapporterna som hjälper dig som handlare i din vardag. Registrera dig redan idag!

När du anmäler dig till vårt nyhetsbrev kommer vi att behandla dina personuppgifter. Här kan du läsa mer om vår behandling och dina rättigheter.